Surat untuk Belahan JiwaSurat hubani Nanihaholongan

Admin JSN
26 Februari 2022 | 05.40 WIB Last Updated 2022-04-08T03:12:17Z
EVENT I JATIMSATUNEWS.COM: Bekasi, 24 Februari 2022

Hubani haholongan ni uhur,

Sai Tuhanta ma tong-tong namanramoti Hita janah mambere pasu-pasu  agepe ija hita marianan. Amen.

Haholonganhu bani surat on dong sihol sipadashonhu. Ganjal ni uhur sonari na hu ahap. Parlobei ma mangkatahon diate tupa bani Tuhan Naibata. Halani holongni ateini boi hita sampai sadarion marmalasni uhur.

Buei do gilombang bai pargoluhanta. I bagas 12 taon on. Na paet tumang, domma marulak-ulak mandorap hita. Ongga do homa hita martinggil, gara-gara lang sarupa  sinittani uhur. Ongga do homa mosok pangahap halani parhatamu ni haholongan. Malakkui hu rasa. Borit do tikki ai. Tarlobih ma ai tilahaon au. Rotap ma hu ahap. Anggo lang halani niombah ta na dua on. Domma ra laho au hu surga sanggat ai haholongan.

Haganupan ai domma salpu haholongan. Hunjon hujanan sai tong ma hita  marsitangi-tangian, marsihaholongan. Sai Tuhanta ma tong-tong pangusandeian.

Hinaholonganni uhur, sonari on suga do uhurhu. Aima piga hali hagagalanhu. Nabani horjahu. Data dapodik bermasalah lang boi au mandihuti pendaftaran PPPK pakon PPG.

On ma sada hahuranganhu. Lang boi mandiri mangurus surat-surat na marmasalah. Hubani haholonganhu do tong pangusandeianhu. Harap do uhurhu ase talar dalan haganup.

Domma loja au bani nagolap on. Sai tonggohon ham ma haholongan ase dapot au sinittani uhur hai. Data dapodik hu  mardalan i bagas na dear. Janah boi au mandihuti ujian PPG atak pe ai PPPK. Tonggohon ham haholongan ase tinggkos janah talar haganup.

Tarpuji ma Tuhan. Diate tupa ma haganupan on dalan hubani na dear. Harap uhur tarjamah ganup sinittani uhur.

Sonai ma lobei tene haholongan ni uhur sai tong-tong ma rumah tangga ta i bagas haholongan, jolma sitiruan hita. Tong-tong marmalasni uhur age roh parmaraan. Diate tupa bani Tuhanta  Yesus, sai iramoti janah  i pasu-pasu tong hagoluhanta. Amen


Humbani nihaholongan uhurmu/parinangonmu


Lesterina Purba




Terjemahan bahasa Indonesia



Bekasi, 24 Februari 2022


Kepada yang terkasih, 

Tuhanlah yang selalu menyertai kita dan memberkati di mana pun berada. Amin.


Kekasihku dalam surat ini ada kerinduan yang ingin kusampaikan. Ada sesuatu yang terganjal di hati. Terlebih dahulu mengucapkan terima kasih kepada Tuhan. Karena kasihnya sampai hari ini kita selalu mengucapkan syukur.

Banyak gelombang dalam kehidupan di dalam 12 tahun ini. Yang sangat pahit melanda. Pernah juga kita bertengkar karena tidak sejalan apa yang kita inginkan. Pernah juga terbakar rasanya karena perkataanmu kekasihku. Terbakar rasanya. Sungguh sangat sakit. Apalagi saat aku keguguran. Hampir putus napas. Kalau tidak karena dua anak kita. Mungkin saat itu aku sudah ke surga.

Semua itu sudah berlalu. Mulai dari sekarang saling mendengarkan, saling mengasihi dan selalu berharap kepada Tuhan.

Belahan jiwaku, sekarang ada masalah yang menyita pikiranku. Beberapa kali kegagalanku. Di tempat aku kerja. Data dapodik bermasalah tidak bisa mengikuti pendaftaran PPPK dan PPG. Ini salah satunya yang kupikirkan. Aku tidak bisa mandiri mengurus surat-surat bermasalah. Kekasihku tempatku bersandar. Sangat berharap biar semua berjalan dengan terang.

Aku sudah capek dalam gelap. Doamu selalu menyertaiku agar semua dapat kugapai apa yang aku inginkan. Dapodik bisa berjalan dengan baik dan aku bisa mengikuti ujian PPG atau PPPK. Doakan aku ya kekasih. Agar semua berjalan lancar.

Terpujilah Tuhan. Terima kasih, agar semua berjalan sesuai dengan kehendak-Nya dan tercapai apa yang kuinginkan.

Demikianlah dulu kekasihku berharap selalu rumah tangga kita di dalam kasih. Menjadi panutan. Selalu bersyukur walaupun ada masalah. Terima kasih Tuhan Yesus. Selalu diberkati dan dilindungi kehidupan kita. Amin.

Dari kekasihmu/istrimu

Lesterina Purba
Komentar
komentar yang tampil sepenuhnya tanggung jawab komentator seperti yang diatur UU ITE
  • Surat untuk Belahan JiwaSurat hubani Nanihaholongan

Trending Now