Kagem Semah Kula, Slamet Haryono

24 Februari 2022 | 16.11 WIB Last Updated 2022-04-08T03:12:17Z

Saka: Rahayu

 Malang, 24 Februari 2022    

 Assalamualaikum,

Alhamdulillah, 3 Maret 2022 wulan ngajeng yaiku ANNIVERSARY kita sedaya teng -20, udar uga wulanipun menikaa yaiku sejarah katur gesangan kita,dipun pundi sampeyan ubanggi katur kados nahkoda ing bahtera kula.

(Alhamdulillah,3 Maret 2022 buln depan adalah ANNIVERSARY kita yang ke-20, tanggal dan bulan ini adalah bersejaraah untuk kehidupan kita, dimana kamu berjanji untuk menjadi nahkoda dalam bahteraku)

Kang mas, sampeyan sampun nahlukno manah kulak ket setunggal kita kepanggih, kathah gujeg, gojek, duka ingkang kita lajengi sareng. Sampeyan mekaten kantos, penyayang majengi sifat-sifat kula. Sayektos kula bersyukur sanget, Allah sampun menganugrahkan semah kados sampeyan, kula ubanggi badhe salajeng tresna ing sampeyan.

(Mas, kamu telah menaklukkan hatiku sejak pertama kita bertemu, banyak tawa, canda, duka yang kita lalui bersama. Kamu begitu sabar, penyayang, menghadapi sifat-sifatku. Sungguh aku sangat bersyukur, Allah telah menganugerahkan suami sepertimu. Aku berjanji akan selalu sayang padamu).

Kang mas, kula serat, punika kaliyan tresna uga asih tresna dhumateng sampeyaan, mugi-mugi Allah salajeng njagi hubungan suci kita.

(Mas,kutulis surat ini dengan cinta dan kasih sayang paadamu. Semoga Allah selalu menjaga hubungan suci kita).

Kang mas, sampeyan yaiku nahkoda griya tangga kita sedaya, aturlah uga mbimbing kita sedaya kaliyan tatanan ingkang ditetepno Allah. Ingsaallah sampeyan badhe nyagedi kula uga lare-lare ngaosi sampeyan, memulyakanmu, uga taat ing sampeyan uga kita sedaya badhe salajeng sareng sami kantos kesuwarganing Allah SWT, Amiin.

(Mas, kamu adalah nahkoda rumah tangga kita, aturlah dan bimbing kita dengan aturan yang ditetapkan Allah. Ingsaallah engkau akan mendapatiku dan anak-anak menghormatimu, memulyakanmu dan taat  padamu dan kita akan selalu bersama-sama sampai kesurganya Allah, Amin.)

Kang mas, nalika kula lelah lebet ngurus padamelan griya, sampeyan mawi lare-lare kaliyan kantos biantu kula, kebahagiaan kados punika ingkang boten sanguh ing aos kaliyan materi. Sayektos kula bersyukur sanget nggadhani keluarga alit ingkang satumunten tresna ing kula.

(Mas, ketika aku merasa lelah dalam mengurus pekerjaan rumah, kamu serta anak-anak dengan sabar membantuku, kebahagiaan seperti ini yang tidak bisa dinilai dengan materi. Sungguh aku sangat bersyukur mempunyai keluarga kecil yang selalu sayang padaku).

Kang mas, angsalaken kula nedha ngapunten inggil kekirangan kula lebet ngladosi sampeyan, amargi niku jejibahan uga kewajiban kula.

(Mas, perkenankanlah aku untuk meminta maaf atas kekuranganku dalam melayanimu, karena itu tugas dan kewajibanku).

Namung doa ingkang salajeng kula panjatkan dhumateng sampeyan.

Ya…Allah tebihaken semah kula saking fitnah dunyo uga panganggenipun, repotaken kaliyan cita-cita jaman kaicalan uga dadosaken piyambakipun ridha dumatheng kula, dadosaken tresna uga tresna kita sak lawase ngantos dipun suwargi, Amiin…Amin Ya  Robbalalamin.

(Hanya doa yang selalu kupanjatkan untukmu,Ya…Allah jauhkan suamiku dari fitnah dunia dan perhiasannya. Sibukkanlah dengan cita-cita akhirat dan jadikan dia ridha kepadaku. Jadikan cinta dan sayang kita sepanjang masa hingga disurga. Amin…Amin Ya Robbalalamin).


Semah ingkang salajeng tresna


Rahayu

Komentar
komentar yang tampil sepenuhnya tanggung jawab komentator seperti yang diatur UU ITE
  • Kagem Semah Kula, Slamet Haryono

Trending Now